PO RUSSKIPOLSKIFRANCAISDEUTSCHENGLISHČESKY Rokytnice Šanov Hostětín Žítková Lopeník Bojkovice Rudice

Město Bojkovice

Přes Miletín na Zvičinu (36,6km nebo 41km) [ Cyklotrasa ]

Z náměstí vyjedete Lázeňskou ulicí po cyklistické trase č. 4135. Za lázeňským parkem na rozc. u Nového Dvora se napojíte na zeleně značenou cyklotrasu č. 4134, která vás bezpečně dovede přes Byšičky (kostelík sv. Petra a Pavla s křížovou cestou) a Červenou Třemešnou na rozcestí cykloturistických cest u Miletínku.
Zde se napojíte na cyklotrasu č. 4137, po které pojedete do Miletína.
Z rozcestí na okraji městečka odbočíte kolem zvonice na náměstí s ústřední sochou slavného rodáka Karla Jaromíra Erbena (v rodném domku je muzeum). Vrátíte se zpět a budete pokračovat po cyklotrase č. 4086.
Projedete kolem romantických Miletínských lázní (pod středověkým hradištěm). Za Třebihoští vás čeká stoupání po kvalitní asfaltce na okraj obce Zvičina. Na samotný? vrchol Zvičiny (671 m n.m.) musíte odbočit vpravo.
Na vrcholu najdete Raisovu turistickou chatu a kostelík.
Za dobrého počasí vám budou odměnou nádherné výhledy především na Krkonoše. Po návratu do obce Zvičina projedete obcí a za ni odbočíte vlevo na polní cestu, po které vedou pěší turistické značky (červená a žlutá).
Po krátkém úseku narazíte na silnici a odbočíte vlevo. Silnice vás dovede po necelém 1 km do lesíku, kde začnete klesat. POZOR! V lesíku odbočíte vpravo na lesní cestu, po které dojedete k samotě Podemládí.
Za samotou se dáte vlevo a po místní komunikaci dojedete do Borku, kde si povšimněte kamenného Raisova pohovu.
Po silnici se dejte vpravo a na další křižovatce vlevo až dojedete do údolí Bystřice. V údolí narazíte na cyklotrasu č. 4137 odbočte vpravo a proti proudu říčky pojedete pod mohutnými Valy, kde stávalo pravěké hradiště kolem Kalského mlýna do Kalu (barokní kovárna). Pokračujte po stejné cyklotrase až na křižovatku před Peckou.
Pokud nebudete zajíždět do rekreačního letoviska s hradem Pecka, odbočíte vlevo a pokračujete po sinici do obce Vřesník. Zde nepřehlédněte žlutou pěší turistickou trasu, po které doporučujeme milovníkům terénních sjezdů dokončení okruhu přes Brtev do Lázní Bělohradu.
Kdo nechce jet terénem, může pokračovat po silnici na křižovatku do Tetína, kde odbočí vpravo a po silnici 2. třídy dojede do Lázní Bělohradu.